Extensa

Barbie of the Undead

Posted on: Listopad 24, 2008

barbie_of_the_undead

barbie_of_the_undead_01a

Autor: Are Sundnes

Znalezione tu

Odpowiedzi: 6 to "Barbie of the Undead"

holy shit…. zabawa nie dla dziewczynek;)

Ha!Ha! Ja taką chce !!! xd

To zdjiecie Barbie na stronie dla dzieci jest przestepstwem

ja takiej nie chce! mam całą rodzinkę lalek+ domek dla lalek.Zawsze po moim obiedzie robię pokaz mody dla lalek i wymieniam sukienki lalek.Mam pełno gazetek z barbie i kiedyś na konkursie,który zwał się „Teraz Ty!!!” wygrałam laleczki „Top model” Dzięki wielkie za napisanie!!!! Weronika.

Hej! Nazywam się Różyczka i właśnie dzisiaj dopiero kupiła mnie moja właścicielka-Weronika.Tak jej się spodobały moje włosy,że aż zrobiła mi pasemka o koloże Różowym( takie same jak me imię -Różyczka) bo bardzo kocham różowy! pa

och,,,, muszę iść spać dobranocka! Różyczka

Skomentuj

Archiwum

RSS

