Extensa

Rysuj myśli online

Posted on: Luty 9, 2008

thinkature-real-time-collaboration-for-the-web_1202546066663.png bubblus-free-web-application-for-brainstorming-online_1202547703786.png

Bardzo lubię program do tworzenia map myśli, Free Mind, ale od jakiegoś czasu szukałam alternatywy. Nie podobało mi się jak Free Mind eksportował moje myśli do Worda albo zmuszał do niepotrzebnych operacji żeby cokolwiek wydrukować.

A dzisiaj wypróbowałam Thinkature. Aplikacja pozwala nie tylko rysować mapy myśli online, ale też zapraszać innych ludzi do burzy mózgów (w czasie rzeczywistym). Można dodawać obrazy z dysku i sieci, podobno także rozmawiać przez czat online (wypróbuję w przyszłości). Brzmi świetnie, prawda?

Testowałam kiedyś Bubble.us, ale chyba zostanę przy Thinkature .

thinkature-real-time-collaboration-for-the-web_1202545940641.png

Odpowiedzi: 3 to "Rysuj myśli online"

Też od jakiegoś czasu szukam dobrego darmowego programu do tworzenia map myśli, który działałby pod Linuxem [dlatego rozwiązania online mnie szczególnie interesują]. FreeMind jest dość dobry, ale brakuje mi w nim jednej dość istotnej opcji: tworzenia niezależnych węzłów [tzw. „tryb burzy mózgów”]. Program zezwala jedynie na doczepianie nowych węzłów do jednego głównego węzła [korzenia]. Ja jednak często myślę w ten sposób, że zaczynam od kilku tematów naraz, a dopiero później szukam między nimi powiązań, czyli niejako zaczynam od gałęzi i schodzę do korzenia, zamiast zaczynać od korzenia i dodawać gałęzie. Dlatego podoba mi się w jaki sposób działa bubbl.us . Jednak on z kolei jest dość ograniczony jeśli chodzi o formatowanie węzłów i różne „dodatki” poza czystym tekstem. Czy znacie może jakieś dobre narzędzia online lub rodzime dla Linuxa, które miałyby obie te możliwości w zestawie? :J [tj. wiele korzeni jak w bubbl.us i możliwości formatowania jak we FreeMind].

Hi, I just came by to look at this place. It is really great and I enjoyed viewing it, thanks for the good information!

It’s amazing to go to see this site and reading the views of all colleagues regarding this paragraph, while I am also keen of getting experience.

Skomentuj

Archiwum

RSS

